Preskoči na sadržaj
Formalno obrazovanje u funkciji održivog razvoja (forOR)

Formalno obrazovanje u funkciji održivog razvoja (forOR)

Znanstveno-istraživački projekt pod potporom Hrvatske zaklade za znanost (UIP-05-2017-2031)

  • Novosti
  • O projektu
  • Projektni tim
  • Kontakt
Objavljeno 28. siječnja 2022.28. siječnja 2022. autor Nena Vukelić

Student Teachers’ Willingness to Act in the Climate Change Context

Članice projektnog tima Nena Vukelić i Nena Rončević objavile su znanstveni rad u časopisu Social Sciences pod naslovom “Student Teachers’ Willingness to Act in the Climate Change Context”.

Navigacija objava

Prethodna objavaPrethodno Student teachers’ sustainable behavior
  • Hrvatski
  • English

O projektu

  • Novosti
  • O projektu
  • Projektni tim
  • Kontakt

Nove objave

  • Student Teachers’ Willingness to Act in the Climate Change Context
  • Student teachers’ sustainable behavior
  • Obrana doktorskog rada “Prediktori razine namjere budućih nastavnika za implementaciju obrazovanja za održivi razvoj”
  • ECER i ERC 2021
  • 25. Summer School in Social Sciences Methods 2021

Arhiva

  • siječanj 2022
  • prosinac 2021
  • listopad 2021
  • rujan 2021
  • kolovoz 2021
  • svibanj 2021
  • travanj 2021
  • ožujak 2021
  • prosinac 2020
  • studeni 2020
  • srpanj 2020
  • lipanj 2020
  • ožujak 2020
  • veljača 2020
  • listopad 2019
  • rujan 2019
  • srpanj 2019
  • lipanj 2019
  • svibanj 2019
  • travanj 2019
  • veljača 2019
  • prosinac 2018
  • studeni 2018
  • listopad 2018
  • lipanj 2018
  • ožujak 2018

Kategorije

  • Nekategorizirano

Meta

  • Prijava
  • Kanal objava
  • Kanal komentara
  • WordPress.org
  • Hrvatski
  • English
Ponosno pokreće WordPress